Як навчати учнів у світі фейків і дезінформації

В умовах війни та стану постійного «перевантаження інформацією» особливо гостро відчувається потреба оберігати свій інформаційний простір, розвивати стійкість до маніпуляцій та вдосконалювати вміння і навички критичного мислення. Інакше кажучи – працювати над своєю медіаграмотністю. Розвивати цю навичку необхідно упродовж життя, бажано з раннього віку.

Як розібратись учителю в лавині правди і брехні та навчити учнів орієнтуватись у світі фейків і дезінформації? Вивченню цього питання була присвячена онлайн-консультація для вчителів суспільних дисциплін «Інформаційна грамотність та медіагігієна як важливі компетентності сучасного педагога», яка відбулась 16 лютого. Вчителям було запропоновано також ґрунтовний перелік ресурсів для підготовки до уроків та підвищення професійної кваліфікації педагога.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *