«Найкращий спосіб у чомусь розібратися до кінця –
це спробувати навчити цьому комп’ютер.»
Дональд Кнут
Оволодівши необхідними знаннями та навичками в області алгоритмізації та програмування, у людини з’являється можливість створювати власні та вдосконалювати існуючи доробки у сфері інформаційних технологій. Навчання навичок програмування передбачає розвиток цифрової грамотності та компетентного використання ІКТ. Саме тому, 20 квітня 2018 року на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №27 для молодих вчителів інформатики навчальних закладів міста відбулося чергове заняття міської школи молодого вчителя з теми «Програмування як основна складова інформаційної компетентності школяра». Відкривши засідання, заступник директора з навчально-виховної роботи Біла Людмила Михайлівна представила навчальний та кафедру вчителів інформатики.
Під час теоретичної частини заняття Терлецька Інна Дмитрівна, методист з математики ММЦ управління освіти Чернівецької міської ради акцентувала увагу на тому, що успіх, у першу чергу залежить від учителя, його творчого потенціалу, готовності до безперервної самоосвіти. Відповідно до концепції Нової української школи однією з 10 ключових компетентностей, що пронизують усі освітні галузі та предмети, які вивчає учень, є інформаційно-цифрова компетентність. Саме тому Інна Дмитрівна окреслила шляхи формування інформаційної компетентності учнів на уроках інформатики.
Під час практичної частини молоді педагоги взяли участь двох майстер-класах, які провели вчителі інформатики закладу з проблем: «Міжпредметні зв’язки при вивченні основ програмування у 5-7 класах у середовищі Scratch», який провела Іваніцька Надія Мар’янівна та «Формування інформаційної компетентності у школярів при вивченні основ програмування у 8-9 класах», який провів Костриба Олександр Володимирович.
По завершенні заняття молоді вчителі за круглим столом висловили свої враження та слова вдячності всім, хто долучився до проведення заняття.