Зустріч в учнівському бізнес-хабі: успішний бренд та … “Червона рута”

Вчора відбулася друга дискусія в учнівському інноваційному бізнес-хабі.
 У культурно-мистецькому центрі ім. І. Миколайчука традиційно зібралися старшокласники.
 “Стратегії успішних брендів: як закохати у свій продукт всерйоз і надовго” – таку тему для зустрічі обрала Олена Лусте, кандидатка економічних наук, асистентка кафедри економічної теорії, менеджменту та адміністрування ЧНУ ім. Ю. Федьковича, підприємиця, бізнес-тренерка.
 Як відбувалася подія – дивіться у короткому відео. І також ви побачите, як при запалених ліхтариках всі співають “Червону руту”. Адже незадовго до завершення, вимкнкулося світло. Згодом зустріч продовжилася і був час запитань та спільних світлин.
 Нагадаємо, учнівський інноваційний бізнес-хаб – це спільний проєкт Управління освіти та економічного факультету ЧНУ ім. Ю. Федьковича.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *