За словами Декарта, «читання книги – це ніби розмова з найкращими людьми минулих століть». Ці слова не втрачають своєї актуальності в усі часи. Та, на жаль, цього не розуміє більша частина сучасних учнів. Читання книги для них не є цікавою справою. І ми, педагоги, вишукуємо різноманітні методичні підходи, щоб змінити їхнє ставлення до книги.
Під час тренінгу «Методичні засади формування мотивації школярів до читання художніх творів», проведеного 08 грудня 2023 консультантом ЦПРПП Аллою Ткач в онлайн-режимі, учителі-словесники опрацювали різні стратегії читання, обговорили, як модернізувати уже відомі вправи та завдання, щоб вони стали мотиваторами до читання, ознайомилися з цікавими ідеями, ефективними прийомами – «Кроссенс», «Артбук», «Пантбук», робочий аркуш учня, «Печворк», «Фотоквест», – якими можна викликати в учнів інтерес до читання художнього твору.
Працюючи у групах, учасники тренінгу обмінювалися досвідом, відпрацьовували методику використання окремих прийомів та стратегій читання.