Нагадуємо про те, що відповідно до листа управління освіти Чернівецької міської ради 11.04.2022р. № 01-31/749 необхідно сформувати і подати в управління освіти міської ради до 18.04.2022р. замовлення на виготовлення документів про базову середню та повну загальну середню освіту учням, які вимушені були змінити місце навчання та/або місце проживання. Електронне замовлення на виготовлення документів про освіту здійснюємо тільки при наявності заяви від батьків учня про те, що вони бажають отримати документ про освіту саме вашого закладу. Паперовий варіант замовлення у 2-х примірниках, скріплений печаткою та підписом директора, подати в управління освіти міської ради (каб.№98).
Також в обов’язковому порядку необхідно скласти та подати до 18.04.2022р. в управління освіти міської ради (каб.№98) список учнів 9-х та 11-х класів із числа внутрішньо переміщених осіб, які навчаються у вашому закладі, відповідно до додатку до зазначеного вище листа. Список необхідно скласти і подати навіть тоді коли в закладі навчаються учні 9-х та 11-х класів з числа внутрішньо переміщених осіб, але жодний з них не виявив бажання отримувати документ про освіту вашого закладу.
Якщо є зміни в попередньому замовленні на виготовлення документів про освіту (початкову, базову, повну загальну середню), яку ви надавали у січні 2022р., також надішліть лист в управління освіти міської ради для здійснення коригування у замовленнях (ка. № 98).