Діти з особливими освітніми потребами мають право на якісну позашкільну освіту. Як керівник гуртка має забезпечити розвиток їхніх здібностей та обдарувань з урахуванням індивідуальних потреб та інтересів, зокрема в соціалізації, професійному визначенні? Який алгоритм організації інклюзивного навчання у закладі позашкільної освіти? Як побудувати навчання та виховання у гуртку, де кожен відчуватиме себе рівним, цінним та захищеним. Саме на ці (і не тільки) питання давала відповіді спікер Марина Анатійчук, завідувачка ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ІППОЧО під час другої зустрічі Літньої школи професійного зростання педагогів закладів позашкільної освіти 2023/2024 навчального року, яка відбулась 30 серпня 2023 року.
Інклюзія – це коли все і для всіх
Вер
01