У монографії обґрунтовано концептуальні засади виховання особистості молодшого школяра в умовах інтегрованого підходу до навчання; розкрито сутність інтеграції як наукового пізнання крізь призму психолого-педагогічних положень; висвітлено механізми інтеграції змісту навчального процесу, проаналізовано види виховуючої діяльності та їх роль у реалізації виховної мети; розроблено методику проведення інтегрованих уроків. На основі теоретичного аналізу літератури з проблеми дослідження власного педагогічного досвіду роботи з молодшими школярами, практичної діяльності учителів початкової школи доведено, що реалізація виховної функції залежить від вікових особливостей дітей і характеру організації навчально-виховного процесу.
Рекомендовано для викладачів психолого-педагогічного профілю, вчителів-практиків, аспірантів і студентів вищих педагогічних навчальних закладів.