Іноземна мова дедалі наполегливіше входить у наше життя, інтегруючи українське суспільство зі світовим культурним простором. А відтак знання іноземних мов стає потребою часу, необхідним компонентом освіченості сучасної людини. Потрібна іноземна мова й нашим дітям. Звісно, не всі вони читатимуть в оригіналі Шекспіра, Гейне, Дюма чи навчатимуться за кордоном, проте майже кожен із них слухатиме іноземну музику, дивитиметься фільми, “подорожуватиме” Інтернетом, спілкуватиметься з іноземцями. Тож знання мов стане в нагоді. Вивчення хоча б однієї іноземної мови не лише розвине індивідуальні мовленнєві здібності дитини, а й створить передумови для оволодіння в подальшому іншими мовами, виховає толерантне ставлення до носіїв інших культур. Для того, щоб реалізувати все це, керівнику гуртка небхідно не тільки володіти мовою, але й вміло моделювати навчальний процес для досягнення його ефективності, бути творчим, використовувати сучасні методи і прийоми навчання, знати основні документи і положення в галузі дошкільної освіти і навчанні іноземних мов. І, особливо, знати особливості розвитку дитини, її життєво важливі сфери та рівень сформованності пізнавальних інтересів.
Саме цьому була присвячена консультація, яку провела консультант Центру Лідія Недужко. На заході були проговорені такі аспекти навчання англійській мові дошкільників, як специфіка навчання, основні форми організації занять.