Методична панорама для учителів української мови та літератури – 1

У 2019/2020 н.р. продовжено роботу методичної панорами для вчителів української мови та літератури закладів загальної середньої освіти міста. Протягом навчального року вчителі-україністи закладів  матимуть змогу відвідати майстер-класи з проблеми «Ефективні форми та методи роботи з учнями як засоби підвищення рівня мовно-літературної освіти». Відкриваючи роботу методичної панорами в 2019/2020 н.р., методист ММЦ Алла Василівна Ткач наголосила:  “Обрана нами колективно-групова форма роботи в 2018/2019 н.р. – це 14 майстер-класів, які дали можливість педагогам міста ознайомитися з досвідом педагогічної діяльності учителів Косенко Н.І. (л.№3), Кожуленко О.Б. (л.№4), Слюсар Л.І. (г.№1), Дерябіної Н.П. (г.№4), Пінтяк Я.І. (ЗОШ №11) , які дістали високу оцінку їхніх учасників. Сьогодні ми продовжуємо таку методичну форму роботи і сподіваємося, що допоможемо вчителям української мови та літератури закладів освіти міста в оволодінні ефективними формами та методами навчання, які сприятимуть підвищенню рівня мовно-літературних знань”.

Перший майстер-клас  у рамках роботи методичної панорами 18 жовтня 2019 року провела учитель української мови та літератури Чернівецької СЗОШ №22 Олена Вікторівна Божик.  Учителька наголосила: «Сучасність ставить перед школою нові завдання. І ми, звичайно, готові підтримувати курс нової системи освіти, тому для їх реалізації кожен учитель намагається відшукати ті методи роботи з дітьми, обрати таку тактику, стиль роботи, щоб створити умови для результативної діяльності. Сьогодні існує багато сучасних навчальних технологій. Та суть не у нововведеннях, а в тому, наскільки вони ефективні та наскільки змінюють якість освітнього процесу».

Олена Вікторівна ознайомила учасників майстер-класу з ефективними, на її думку, методами та прийомами навчання на уроках української літератури. Це укладання учителем та учнями філвордів, робота з таблицями-паспортами літературного твору (з різними варіантами завдань: «відновити стерту інформацію», «відновити справедливість» тощо) та флеш-картками, гра «Літературне лото», створення тестів у онлайн-режимі на сайті «На урок» та онлайн-тестування учнів.

Працюючи в групах, учасники майстер-класу відпрацювали кожен із запропонованих видів роботи.

Після завершення заходу його учасники поділилися враженнями від побаченого, висловили вдячність за можливість збагатитися досвідом роботи.

ФОТОЗВІТ

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *