Учитель живе доти, доки він вчиться, тільки-но він перестає вчитися, у ньому помирає вчитель
К.Д.Ушинський
На сучасному етапі модернізації системи освіти й виховання в Україні особливої актуальності набуває питання підвищення й розвитку професійної компетентності вчителів загальноосвітніх шкіл. Розвиток сучасного суспільства породжує гостру необхідність в педагогах, які володіють високою професійною компетентністю. Які шляхи формування та вдосконалення професійної компетентності вчителя? Відповідь на це запитання намагалися знайти вчителі інформатики під час проведення семінару-практикуму, який відбувся 25 березня 2019 року на базі Чернівецької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4.
Відкрила семінар-практикум Інна Дмитрівна Терлецька, методист ММЦ управління освіти Чернівецької міської ради та наголосила на тому, що професійна компетентність педагога – це одна з умов його успішної професійної діяльності. Директор школи Іван Ярославович Тивоняк розповів про навчальний заклад та побажав учасникам плідної праці. Під час теоретичної частини методист ММЦ Терлецька Інна Дмитрівна ознайомила педагогів з шляхами формування та вдосконалення професійної компетентності педагогів.
З досвідом своєї роботи з проблеми «Методика використання віртуальної інтерактивної дошки Padlet в освітньому процесі» поділилася Валентина Іванівна Йосипенко, вчитель інформатики ЗОШ №3.
Під час практичної частини вчитель інформатики ЗОШ №4 Гуцу Світлана Іванівна провела практикум з проблеми «Відображення графічних об’єктів засобами мови програмування Lazarus». Учителі мали можливість застосувати набуті знання на практиці.
у рамках семінару відбувся майстер-клас з проблеми: «QR-коди в освітньому процесі», який провела Юлія Миколаївна Олійник, вчитель інформатики та математики ЗОШ №4. Учасники семінару, об’єднавшись у 4 групи, проходили квест з використанням QR-кодів.
Завершився майстер-клас оригінальними побажаннями від учасників семінару.
Під час підведення підсумків учасники семінару підкреслили актуальність та важливість обговореної проблеми, відмітили професіоналізм, високий рівень та практичну направленість семінару.