Модельна програма та навчальні матеріали. Тиждень 11 та 12

Модельна програма та навчальні матеріали. Тиждень 11

Скачати файл можна за цим посиланням.

Модельна програма та навчальні матеріали. Тиждень 12

Скачати файл можна за цим посиланням.

Журнал “Джміль” до теми “Пригоди краплинки”

На сайті журналу можна завантажити такі електронні додатки:

– водойми та мости у живописі;
– досліди “Будуємо мости”, а також добірка фотографій “Дивовижні мости світу”;
– слухання музики “Море” Клода Дебюссі;
– екологічні комікси про охорону водойм та довкілля – тут і тут;
– загадки про водойми та словникова робота (назви водойм).

Ця програма та матеріали є результатом спільної праці фахівців з усіх регіонів України: учителів пілотних шкіл, тренерів з усіх областей України, авторів проекту Державного стандарту початкової освіти, методистів.

Програма та матеріали до неї створені на основі проекту Державного стандарту початкової загальної освіти.

Вони відповідають меті та ідейним засадам цього документу й реалізують загальні та конкретні очікувані результати, окреслені в ньому. 

У пояснювальній записці до модельної навчальної програми зазначається, що її сконструйовано на основі потижневого планування освітнього процесу з окресленням теми тижня й очікуваних результатів за галузями, які вчитель/вчителька реалізовуватиме впродовж тижня.

Більшість цих результатів має стратегічний характер, що й зумовлює їх повторюваність упродовж першого циклу навчання (12 класи) для формування вмінь і поглиблення знань учнів.

Ця навчальна програма розроблена на основі проблемно-пошукового підходу.

У рамках тижня окреслено ті проблеми/дослідницькі чи проблемні запитання, які стануть основою інтеграції та стрижнем освітнього процесу. На розсуд учителя/учительки ці проблемні запитання можна розглядати впродовж одного дня або ж у разі освітніх потреб чи посиленого інтересу дітей – упродовж двох днів.

Модельна навчальна програма містить завдання для педагога, які він ставить перед собою в рамках тижня, а також що мають знати й вміти учні (безвідносно до галузей) після розгляду проблемних запитань. В окремій таблиці подано очікувані результати тижня (за галузями).

У таблицях запропоновано більше видів навчальної діяльності, ніж передбачено інтегрованим курсом “Я досліджую світ”. Учитель/учителька на свій розсуд частину цих завдань може перенести в рамки окремих предметів відповідно до основного змісту завдання (математика, навчання грамоти, мистецтво) або ж вилучити це завдання, змінити чи замінити його на більш відповідне.

Кожен вид навчальної діяльності супроводжується докладним описом та орієнтовними навчально-методичними матеріалами для вчителів, призначеними заощадити час педагогів на пошуки. Електронна версія цих матеріалів допоможе збільшувати пропоновані ілюстрації, дописувати до них власні завдання, розмножувати матеріали для використання в класі. Багато запропонованих видів діяльності може бути розгорнуто до денного проекту.

Більшість навчально-методичних матеріалів ґрунтується на конструюванні знань, а не на відтворенні, що демонструє партнерський підхід до освітнього процесу, задекларований Концепцією “Нова українська школа”.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *