Ми прагнемо бути відповідальними за своє майбутнє

Один із найефективніших методів виховання дитини в системі освіти є її участь у роботі учнівського самоврядування закладу. Саме завдяки такій діяльності у неї формуються необхідні якості та особистісні характеристики.

Учнівське самоврядування це форма творчої співдружності вчителів і учнів, спосіб вияву організа­торських і виконавських здібностей та мож­ливостей учнів у різних видах діяльнос­ті, спілкування та відносин, як засіб вироб­лення управлінських навичок і вмінь.

Творча співпраця адміністрації з педагогічним колективом Чернівецької спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №22, а саме: Яворської Л.І. (директора закладу), Гуглей Н.Е. (заступника директора з виховної роботи), Гулей І.О. (педагога-організатора), психолога, класних керівників сприяють  комплексному виховному впливу на учнів закладу, який відбувається шляхом залучення їх до активної та систематичної діяльності у вирішенні важливих питань класу та школи, в залученні всіх  членів шкільного колективу до планування, організації, контролю й підбиття підсумків  навчальної та суспільно-корисної праці.

Робота учнівського самоврядування школи, яку координує педагог-організатор закладу Гулей І.О., спрямована на формування  особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією.

За Статутом закладу Президент учнівського врядування обирається на два роки.

Вищим органом уч­нівського самовряду­вання є за­гальні збори його членів або учнівська конференція. Виконав­чий орган підзвітний загальним зборам. Учнівські збори проводяться три рази на рік (у вересні, січні, травні).

У січні 2019 року в закладі відбулась звітна конференція діяльності учнівського врядування закладу.
Президент учнівського самоврядування школи, учениця 10 класу, Жалоба Вікторія розповіла про роботу учнівського врядування в І семестрі 2018/2019 н.р. та окреслила орієнтири до плану роботи у ІІ семестрі 2018/2019 н.р.

Робота учнівського самоврядування в Чернівецькій спеціалізованій школі І-ІІІ ст. №22 базується на принципах:

  • самостійності при вирішенні питань у рамках своїх повноважень;
  • відповідальності органів учнівського самоврядування перед виборцями, партнерами, членами колективу, педагогами, батьками;
  • різноманітності форм організації учнівського самоврядування;
  • взаємозв’язку між різними рівнями учнівського самоврядування;
  • відкритості та прозорості діяльності в усіх сферах самоврядування;
  • системності планування та реалізації намічених програм і проектів;
  • консультативно-педагогічної підтримки дорослими .

Учні набувають передового досвіду самоорганізації та співпраці, у них формується життєва позиція та світогляд, основою якого є загальнолюдські цінності. При цьому розвивається терпимість до різних ідей і точок зору, вміння слухати і чути, дивитися і бачити, спостерігати й аналізувати, систематизувати і робити правильні висновки. Під час засідань школярі набувають навичок відстоювати власну думку, співпрацювати з іншими людьми. У школі з допомогою шкільного врядування проводиться ряд виховних заходів, які стали традиційними.

Організація учнівського самоврядування в школі є важливою умовою оптимізації управ­ління життям на основі якнайширшого за­лучення учнів до справ закладу освіти, громади, суспільства, розвитку лідерського потенціалу юнаків і дівчат.

Бажаємо учнівському самоврядуванню Чернівецької спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №22 успіхів та нових звершень.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *