23.03.2023 року результатом співпраці між КУ «Чернівецький міський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Чернівецької міської ради та КУ «Херсонський міський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Херсонської міської ради став методичний онлайн-міст практикум для вчителів географії з теми: «Особливості викладання географії у 6 класі: з досвіду роботи».
-
Родіка ТІМІШ, консультант Чернівецького центру професійного розвитку педагогічних працівників, тренер підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти природничої освітньої галузі за програмою «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти на засадах Концепції «Нова українська школа», вчитель географії;
-
Тетяна РУДНЄВА, консультант природничої галузі КУ «Херсонський міський центр професійного розвитку педагогічних працівників»;
-
Ірина ХАВРУСЬ, вчитель географії Херсонського навчально-виховного комплексу №48 Херсонської міської ради, керівник творчої лабораторії МАН “Юний дослідник”, секція “Науки про Землю” Херсонської обласної ради;
-
Олеся КОСАРЄВА, вчитель географії Чернівецького ліцею №22 імені Антона Кохановського Чернівецької міської ради;
-
Тетяна СКРИПНИК, вчитель географії Чернівецького ліцею №12 “Ювілейний” Чернівецької міської ради;
-
Марина ДОДАРЧУК, вчитель географії, біології Херсонського навчально-виховного комплексу №51 Херсонської міської ради;
-
Тетяна МАРТИН, вчитель географії Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №37 Чернівецької міської ради.
До зустрічі долучились представники географічних спільнот Буковини:
- Іван КЛИМЮК, методист НМЦ предметів природничо-математичної та інформаційно-технологічної галузей ІППОЧО;
-
Валентина ФОСТІЙ, керівник методичного об’єднання вчителів географії та економіки Чернівецької ТГ;
-
представники КЗ ЧОЦЕНТУМ.
Сучасному вчителю доводиться в умовах НУШ обирати прогресивний напрям педагогічної діяльності, той напрямок, який спрямований на формування компетентної особистості здобувачів освіти. Кожен вчитель до своєї педагогічної теки поклав свої онлайн-ресурси, форми, методи роботи, лайфаки, які допомагають привернути увагу учнів.