«Не в кількості знань полягає освіта, а в повному розумінні й майстерному застосуванні в житті всього того, що знаєш» Адольф Дістервег

Кажуть, що вчителі математики не є творчими особистостями. Але це не так. І ми в цьому переконалися, завітавши на міський семінар-практикум у Чернівецьку гімназію №7, який відбувся 12 березня 2019 року. Чого варта креативні фотозона, вішочок математичних новинок, криниця знань, зроблені з книжок!

На семінарі-практикуму вчителів математики обговорювалася важлива проблема  “Прикладні задачі  на уроках математики як засіб формування ключових компетентностей учнів”. Відкрила семінар-практикум Інна Дмитрівна Терлецька, методист ММЦ управління освіти Чернівецької міської ради та наголосила на актуальності проблеми семінару. Директор школи Світлана Григорівна Рудько презентувала навчальний заклад за допомогою цікавого відеофільму та побажала учасникам семінару творчої наснаги, позитивних емоцій та результативної праці.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Надія Маноліївна Кейван і голова методичного об’єднання вчителів математики та інформатики Світлана Іванівна Кишкан представили кафедру та її досягнення.

Під час теоретичної частини методист ММЦ Терлецька Інна Дмитрівна ознайомила педагогів з основними аспектами та шляхами формування 10 ключових компетентностей Нової української школи на уроках математики.
 
Практична частина проходила у формі методичної панорами, під час якої вчителі математики гімназії №7 Людмила Єгорівна Бєляєва, Валентина Станіславівна Шкурак, Валентина Анатоліївна Павлишина та Ганна Володимирівна Бражнікова ознайомили присутніх з  прикладними та практичними задачами, які можна використовувати для формування ініціативності і підприємливості, соціальної і громадянської компетентності, основних компетентностей у природничих науках і технологіях та інших ключових компетентностей, які зазначені в оновлених навчальних програмах з математики. А як результат успішної реалізації  забезпечення реального зв’язку навчання з життям, представив учень 6 класу Кишкан Павло, який презентував свій проект “Батарейки – загроза для природи та людини”.
 

 Прийоми реалізації  формування інформаційно-цифрової компетентності на уроках математики учасники семінару відпрацювали на практичній роботі, яку провели вчителі інформатики гімназії №7 Світлана Іванівна Кишкан і Тетяна Миколаївна Романчук.

Цінним у роботі семінару був методичний практикум «Застосування прикладних задач для формування ключових компетентностей». Учасники семінару були об’єднані у 6 груп, завдання яких полягало в наочній презентації формування певної ключової компетентності та підбір прикладних задач, які формують цю компетентність.

 Завершальним етапом семінару став психологічний тренінг «Колесо життя», під час якого присутні зробили самоаналіз для визначення своїх життєвих цінностей, актуальних цілей та розуміння власних потреб.

Під час підведення підсумків учасники семінару підкреслили актуальність та важливість  обговореної проблеми, відмітили високий рівень та практичну направленість семінару, висловили слова вдячності адміністрації, учителям математики та інформатики за змістовний семінар, який залишив гарне враження та позитивні емоції.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *