“Педагоги не можуть успішно когось учити, якщо в цей же час ретельно не вчаться самі”. Алі Апшероні.

Протягом минулого тижня учителі інформатики мали можливість відвідати два майстер-класи.
Чергове засідання майстер-класу для вчителів інформатики з проблеми “Методика розв’язування задач Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій” проводила вчитель інформатики гімназії №3 Паращук Христина Федорівна.
На занятті присутні учителі мали можливість познайомитися з особливостями розв’язування завдань ІІІ етапу Веукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій “Ательє” та “Фортуна”, які виконується засобами MS Office Access.
Інше заняття майстер-класу з проблеми «Аналіз та перспективи вивчення програмування в основній та старшій школі» проводила вчитель інформатики ліцею №1 Колодрібська Катерина Тарасівна.
На другому занятті Катерина Тарасівна продовжила тему “Застосуванням графів при розв’язуванні олімпіадних задач з програмування”. Досліджували задачі, що пов’язані з оброб­кою інформації, яку можна представити у вигляді графів, у яких постає питання пошуку. У першу чергу – це пошук шляху від однієї заданої вершини до іншої. Один з підходів до здійснення такого пошуку – пошук у ширину. Учителі мали можливість застосувати набуті знання на практиці.
Учасники майстер-класу відзначили високий рівень проведення методичних заходів та професіоналізм Христини Федорівни і Катерини Тарасівни.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *