Підготовлено нове фахове видання

Вийшов друком навчально-методичний посібник «Адаптаційно-розвивальна технологія соціалізації дитини в умовах дошкільного навчального закладу (з досвіду роботи ДНЗ №33 ЦРД «Оселя талановитих», м. Чернівці)».

Авторський колектив:

Квасецька Ярина Андріївна – кандидат педагогічних наук, асистент кафедри педагогіки та психології дошкільної освіти Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича;

Квасецька Марія Василівна – Відмінник освіти України, лауреат премії імені О. Поповича, лауреат Премії Верховної Ради України педагогічним працівникам України, завідувач ДНЗ № 33 ЦРД «Оселя талановитих» Чернівецької міської ради;

Апостолюк Юлія Володимирівна – спеціаліст першої категорії, практичний психолог ДНЗ № 33 ЦРД «Оселя талановитих» Чернівецької міської ради;

Омахіль Марія Григорівна – спеціаліст вищої категорії, вихователь-методист, вихователь ДНЗ № 33 ЦРД «Оселя талановитих» Чернівецької міської ради.

Рецензенти:

Федій Ольга Андріївна – доктор педагогічних наук, професор кафедри початкової і дошкільної освіти, завідувач кафедри початкової освіти природничих і математичних дисциплін та методик їх викладання Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка;

Комісарик Марія Іванівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології дошкільної освіти Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича;

Савчук Олена Славіківна – методист науково-методичного центру безперервної педагогічної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.

В посібнику представлено психолого-педагогічні форми соціальної адаптації дітей до умов дошкільного навчального закладу. Представлена адаптаційно-розвивальна технологія соціалізації дитини, розкритий  зміст і визначені фактори, що впливають на її ефективність. З’ясовано важливість  тісної взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу – дітей, батьків, педагогів, психологів, керівників та інших працівників дошкільного закладу в організації успішної адаптації дітей до нових соціальних умов. Запропоновані апробовані методики дослідження  процесу адаптації дітей, ,розроблені методичні рекомендації для педагогів та батьків.

Посібник рекомендований для викладачів та студентів вищих навчальних закладів спеціальності «Дошкільна освіта», педагогів дошкільних навчальних закладів, батьків.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *