Психологічна готовність педагога до здійснення інноваційної діяльності у закладі дошкільної освіти

Закон України «Про дошкільну освіту», Базовий компонент дошкільної освіти вимагає сучасних підходів до освітнього процесу в дошкільній освіті. Саме тому, 22.12.2023 року у приміщенні ЗДО №7 «Буковиночка» для педагогів-дошкільників Чернівецької ТГ було проведено тренінг «Психологічна готовність педагога до здійснення інноваційної діяльності у закладі дошкільної освіти».

Оксана Дмитрюк, психолог ЦПРПП, обговорила з педагогічними працівниками фактори, що сприяють та заважають впровадженню інновацій, антиінноваційні бар’єри. Під час заходу учасники дослідили власну психологічну готовність до здійснення інноваційної діяльності.
Андріана Кравчук, консультант ЦПРПП, проінформувала спільноту щодо використання інноваційних технологій у закладах дошкільної освіти, а також обговорили принципи та вимоги до інноваційної діяльності педагога. Інноваційні педагогічні технології розглядають не тільки як налаштованість на сприйняття, продукування і застосування нового, а насамперед як відкритість. Вони забезпечують умови розвитку особистості, здійснення її права на індивідуальний творчий внесок, на особистісну ініціативу, на свободу саморозвитку.
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чернівецької міської ради дякує адміністрації та працівникам ЗДО №7 «Буковиночка» за гостинність. Сучасна дошкільна освіта є важливим етапом для цілісного розвитку дитини. Бажаємо успіхів у освоєнні та впровадженні інновацій!
 
 
 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *