Семінар учителів зарубіжної літератури

«Учитель виховує насамперед
своїм прикладом, вчинками, знаннями.
Щоб його інтелектуальні надбання
стали часткою духовного світу учнів,
треба мати справжню освіченість,
постійно її поглиблювати та збагачувати»
О.А.Захаренко

Саме під таким гаслом пройшов 30 жовтня семінар учителів зарубіжної літератури на базі Чернівецької гімназії №4.
На межі тисячоліть перед учителями-словесниками постають складні і відповідальні завдання – плекання зацікавленого читача, з вільною розкутою думкою; формування сталих і свідомих читацьких інтересів; сприяння становленню особистості за принципами істини, добра і краси. Саме це коло питань обговорювалось на семінарі , тема якого продиктована часом «Урок-це пошук».
Відкрила засідання заступник директора Чернівецької гімназії№4 Лаба О.В., яка познайомила гостей із досягненнями навчального закладу, його планами і перспективами на майбутнє. Гарним доповненням привітання стала міні-екскурсія музеєм гімназії, яку провели учні 7-го класу.
Робочу частину розпочала Ватутіна Л.М. методист міського методичного центру управління освіти Чернівецької міської ради, яка окреслила завдання семінару, проаналізувала складові частини сучасного уроку, провела з педагогами інтерактивні вправи, під час яких вони змогли попрактикуватися у застосуванні новітніх методів і технологій навчання та дали відповідь на питання чим для них є сучасний урок.
Продовжила практичну частину семінару Кольба І.О. учитель–методист гімназії пристендовим уроком за новелою О.Генрі «Останній листок». На ньому вчителі-словесники були не тільки спостерігачами, а й активними учасниками. На уроці Кольба І.О. продемонструвала технологію застосування методів критичного мислення і своє бачення організації сучасного уроку.
Родзинкою робочої частини семінару була презентація педагогічного кейсу інноваційних методів навчання, створених Кольбою І.О. та Юрушкевич Н.О. за матеріалами школи «Філологічного Олімпу». Підібрані матеріали мають за мету допомогти вчителю у вирішенні проблем розвитку критичного мислення учнів, їх читацької компетентності. Серед запропонованих інновацій особливу увагу учасників семінару привернули метод піктограм, ейдос-конспект, лепбук, «Хмаринка слів» та інші. Цінність даної презентації була підсилена демонстрацією уже апробованих методів на уроках зарубіжної літератури та досягнутими результатами – роботами учнів.
Слова захоплення висловили учасники семінару після перегляду буктрейлерів, створених вихованцями Юрушкевич Н.О., які зайняли перші місця у Всеукраїнському конкурсі творчих робіт учнівської молоді у 2017 та 2018 роках.
Завершальною нотою акорду практичної частини був обмін досвідом Кольби І.О. та Юрушкевич Н.О. у організації проведення тижнів зарубіжної літератури, які включають інтеграцію з іншими навчальними предметами і роблять заходи більш багатогранними та яскравішими.
Сюрпризом для всіх учасників стали кошики у техніці орігамі, зроблені руками учнів гімназії, як подарунок учителям зарубіжної літератури міста.
Закінчився семінар на піднесеній ноті «Стоп кадром» (колективним фото).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *