Шість цеглинок в освітньому просторі школи

Пропонуємо вашій увазі  методичний посібник “Шість  цеглинок в освітньому просторі школи”, упорядником якого є  Оксана Рома, голова  The LEGO Foundation . Посібник схвалений Міністерством освіти і науки України для використання в закладах освіти (лист Державної наукової установи “Інститут модернізації змісту освіти”  МОН України від 16.04.2018р. № 22.1/12-Г-224)

З метою організації ігрових та діяльнісних методів навчання в початковій школі створений  цей методичний посібник, в якому містяться ігри-завдання,  спрямовані на розвиток компетентностей, що вкрай необхідні для навчання в школі та протягом життя.   Водночас  у посібнику  надається  опис методики «Шість цеглинок», яка покликана сприяти не лише розвиту компетентностей учнів початкової школи, а й становлення педагога  нової школи.

«ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК» – це реальне і, водночас, творче знаряддя (інструменти), завдяки яким діти можуть:

  • розпочати навчання, не маючи спеціальних навичок та вмінь;
  • будувати прості і складні конструкції;
  • поєднувати цеглинки будь-яким можливим способом;
  • будувати і перебудовувати без негативних наслідків;
  • використовувати цеглинки LEGO як засіб вираження власних думок та ідей;
  • у фізичному плані діти розвивають моторику пальців і рук, а також вчаться керувати своїм тілом;
  • застосування реальних знарядь (інструментів) робить виконання завдань змістовним. Наприклад, дітям важко запам’ятовувати кольори, проте коли вони бачать три цеглинки різних кольорів і запам’ятовують їх – це набагато простіше і цікавіше;
  • виконання завдань за методикою «ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК» розвиває у дітей вміння зосереджуватися, утримувати інформацію у пам’яті та підлаштовуватися до змін;
  • методика «ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК» спрямована на розвиток у дітей
    мотивації, зацікавленості на отримання знань і уявлень, необхідних для досягнення успіхів у подальшому житті. Виконуючи вправи, діти отримують задоволення і розвивають впевненість у собі та своїх вміннях виконувати складні завдання і приймати рішення;
  • граючи, діти розвивають свої найбільш важливі функції мозку – це здатність контролювати власну поведінку для досягнення мети. Методика «ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК» дає багато можливостей для покращення у дітей самоконтролю, який є основоположним для решти всього навчання у житті.
  • «ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК» – це безпечний та сучасний практичний інструмент для навчання через гру.

Методичний посібник “Шість цеглинок в освітньому просторі”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *