14 лютого 2018 року Чернівецька гімназія №3 радо зустріла молодих вчителів математики навчальних закладів міста. На базі закладу відбулося заняття міської школи молодого вчителя з проблеми «Використання новітніх технологій навчання для формування ключових та предметних компетентностей учнів». Відкрила заняття Терлецька Інна Дмитрівна, методист з математики ММЦ управління освіти Чернівецької міської ради, яка окреслила мету засідання та ознайомила з планом роботи. У стінах школи привітала присутніх директор гімназії Попадюк Оксана Володимирівна, яка презентувала роботу закладу та представила кафедру вчителів математики.
В основу побудови змісту та організації процесу навчання математики покладено компетентнісний підхід, відповідно до якого кінцевим результатом навчання предмета є сформовані певні компетентності, тому під час теоретичної частини Інна Дмитрівна повідомила про шляхи формування ключових та математичних компетентностей учнів на уроках математики. Вчитель математики Шарлей Олександра Валеріївна поділилася досвідом роботи з проблеми «Реалізація наскрізної лінія екологічної безпеки і сталого розвитку на уроках математики».
Під час практичної частини педагоги взяли участь у майстер-класі з проблеми «Метод проектів як засіб реалізації компетентнісного підходу на уроках математики», який провела Собчишин Галина Тарасівна.
Молодий педагог Мацейків Інна Михайлівна презентувала колегам пристендовий урок математики у 6 класі на тему «Додавання і віднімання раціональних чисел».
Логічним продовженням заняття був навчальний тренінг «Створення кросвордів з математики за допомогою різних онлайн-сервісів», який провела Василинчук Наталія Георгіївна. Для молодих педагогів цікавим був захист міні-проектів з використанням мультиборду.
Зацікавила молодих педагогів бесіда з елементами тренінгу «Я+моя професія», яку провела психолог закладу Лучич Мар’яна Михайлівна .
По завершенні практичної частини молоді педагоги поділилися враженнями від побаченого та висловили вдячність за можливість збагатитися досвідом практичної роботи. Слухачі ШМВ математики отримали методичні рекомендації та матеріали засідання