Забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою в реалізації перспектив розвитку дитини

«Школа не повинна вносити різного перелому в життя дитини. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити сьогодні те, що робила вчора. Нехай нове з’являється в її житті поступово й не збентежує лавиною переживань».

В.О. Сухомлинський
Що ж таке наступність? Під наступністю розуміється послідовний перехід від однієї ланки освіти до іншої, що виражається у збереженні та поступовій зміні змісту, форм, методів, технологій навчання і виховання.
Саме тому, для педагогів ЗДО та ЗЗСО початкової ланки Чернівецької ТГ, 22.03.2023 року було проведено онлайн-семінар «Наступність між дошкільною та початковою освітою в реалізації перспектив розвитку дитини».
Організатори онлайн-семінару консультанти ЦПРПП Андріана Кравчук, Лілія Манчуленко ознайомили педагогів з питанням про забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою в реалізації перспектив розвитку дитини; акцентували увагу учасників на тому, як важливо зробити для дитини перехід від однієї вікової сходинки до наступної максимально безболісним, зблизити умови розвитку, виховання і навчання старших дошкільників і молодших школярів. Обговорили ефективні форми взаємодії закладів дошкільної освіти та початкової школи.
Психолог ЦПРПП Оксана Дмитрюк звернула увагу учасників семінару на важливість розвитку у дітей компонентів психологічної готовності до навчання в школі. Психологічна готовність полягає не у сформованості у дитини “шкільних якостей”, а в тому, що вона оволодіває передумовами до їхнього подальшого засвоєння. Необхідний і достатній рівень актуального розвитку має бути таким, щоб програма навчання потрапляла в “зону найближчого розвитку” дитини.
Онлайн-зустріч в нелегких умовах вкотре довела, що здобувати нову інформацію, трансформувати її відповідно до власного бажання – важлива навичка в професійному зростанні та самовдосконаленні педагога.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *