“Коло безпеки” – практичний кейс для ознайомлення учнів з темами насильства

Насильство та жорстоке поводження – головні причини страждань підлітків.

  • Що робити дітям, якщо вони стали жертвою шкільного насилля?
  • Як допомогти підліткам запобігти насиллю в сім’ї, на вулиці?

Спеціаліст з безпеки в освітньому середовищі Чернівецької ТГ, Родіка Тіміш  запропонувала учням 7 класу Чернівецької гімназії №7  взяти участь у настільній грі “Коло безпеки”.
Мета ігрової методики  полягає в тому, щоб сформувати в учасників систему уявлень та знань щодо явища насильства, форм та методів його попередження та подолання, а також особливостей звернення по допомогу у разі ризику ситуації насильства.

Практичний кейс для роботи з підлітками реалізується за допомогою карток у форматі вікторини. Учасники відповідають на запитання однієї з п’яти категорій (кіл) і складають із карток коло, якщо всі відповіді правильні. У такий спосіб знайомство з усіма складними питаннями відбувається у легкому ігровому форматі.

Під час зустрічі, увазі неповнолітніх було запропоновано коло, що має назву “Дитина і булінг”. Під час гри неповнолітні ознайомились із поняттям булінгу та насильства/цькування у школі, розглянули відповідальність основних учасників цього процесу, визначили шляхи подолання такого явища.
Учасники активно обговорювали запропоновані запитання, ділилися роздумами та наводили приклади з власного життя.

Навчаємо дітей співпрацювати  з членами суспільства з метою інформування про небезпеки насильства, докладати  зусилля  для  того,  щоб  запобігти  йому  та  притягнути  зловмисників  до відповідальності.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *