На противагу тестам з автоматизованою перевіркою та оцінюванням відповідей учнів, існує інша категорія освітніх програмних засобів, які спрямовані швидше на формувальне оцінювання та відпрацювання практичних навичок, а не на виставлення оцінок. Зазвичай у таких системах учні мають можливість виконати завдання, перевірити правильність, повернутись до опрацювання матеріалу і знову спробувати виконати завдання. Такі сервіси не стільки оцінюють правильність відповіді з першої спроби, скільки допомагають учневі з’ясувати власні прогалини та зосередитись на корекції. Про використання таких веб-ресурсів для проведення формувального оцінювання дізналися учасники педагогічної майстерні «Цифрові інструменти формувального оцінювання» на занятті, яке відбулося 15 лютого 2023 року.
![](https://static.wixstatic.com/media/137e3e_d8941b5ca95941e4ac44ee31e217dca8~mv2.jpg/v1/fill/w_925,h_520,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/137e3e_d8941b5ca95941e4ac44ee31e217dca8~mv2.jpg)
На завершення учасники заходу отримали завдання – Створити вправу за допомогою онлайн-сервісів WordWall або LearningApps, використовуючи одну з технік формувального оцінювання.
![](https://static.wixstatic.com/media/137e3e_10787d707fb64ced9668045f05d41914~mv2.jpg/v1/fill/w_925,h_520,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/137e3e_10787d707fb64ced9668045f05d41914~mv2.jpg)