Освіта ХХІ століття вимагає від педагога мультидисциплінарних компетенцій, адже ще у 2015 році десятка необхідних навичок для отримання роботи виглядала так:
1. комплексне вирішення проблем
2. координація з іншими
3. управління людьми
4. критичне мислення
5. вміння вести переговори
6. контроль якості
7. орієнтація на сервіс
8. судження та прийняття рішень
9. активне слухання
10. креативність
Саме тому вчителі англійської мови, як рушії змін в освіті, постійно працюють над вдосконаленням професійної майстерності, опановуючи новітні технології навчання. Ефективною методикою професійного росту вчителя є його активна участь у семінарах та тренінгах. В цьому переконались понад 200 педагогів, які взяли участь у SOVa Teacher Training Day Chernivtsi, який 10 січня п.р. відбувся у стінах Чернівецької гімназії №7 з поглибленим вивченням англійської мови. Упродовж дня на вчителів англійської мови чекала насичена програма, яка передбачала різні форми роботи.
CHERNIVTSI SOVa Teacher Training Day, Wednesday 10th January At Gymnasium #7 (88-D Nezalezhnosti av., Chernivtsi) | |||||
10.00-10.30 | Registration and session sign-up | ||||
10.30-10.40 | Assembly hall | TT Day Opening: Welcome Talk
Lana Sushko |
|||
10.40-
11.00 |
Assembly hall
|
Kateryna Khudyk
Education in the 21st century |
|||
11.00-11.40 | Assembly hall
|
Lana Sushko
Modern Teachers: Changing your Mindset |
|||
11.40-12.00 | Assembly hall
|
Svitlana Matys
Make a difference |
|||
12.00-13.00 | Lunch Break (provided)
Networking |
||||
Younger Learners Track | Teenagers Track | Exam track | Adults track | ||
13.00-13.50 | Oksana Torubara
To draw or not to draw… |
Yulia Husak
Kahoot it! |
Marina Yesipenko
Good listening tips for ZNO |
Oksana Popel / Marianna Yurchak
Teacher’s Buzz Words |
|
14.00-14.50 | Marina Antoniuk
Role plays |
Svitlana Matys
Blended Learning |
Lana Sushko
ZNO preparation games |
Oksana Torubara
How to make small talk a big hit with your students |
|
15.00-15.50 | Yuliia Husak
Assessment of/for learning in primary school
|
Lana Sushko
Motivating Teenagers: A carrot, a stick or an independent learner? |
Oksana Torubara
Practical ideas for ZNO |
Marina Yesipenko
Why lexical approach? |
|
16.00 –
16.20 |
Assembly hall
|
Lana Sushko
CPD: Continuous Professional Development |
|||
16.20-16.45 | Assembly hall | Lana Sushko
TT Day Closure: Feedback, Prize Draw, Certificates |
Насичена програма сприяла піднесеному настрою педагогів та їх практичній готовності до початку ІІ семестру 2017/2018 н.р.