Ми хочемо перейти від школи,
яка напихає дітей знаннями,
які дуже швидко застарівають,
до школи компетентностей.
Л.Гриневич
21 листопада 2017 року на базі Чернівецького багатопрофільного ліцею №4 відбувся семінар-практикум для вчителів математики з проблеми: «Реалізація наскрізних змістових ліній чинних програм на уроках математики».
Семінар відкрила методист ММЦ закладів освіти управління освіти Чернівецької міської ради Терлецька Інна Дмитрівна, яка обґрунтувала актуальність та перспективність вибраної проблеми. Заступник директора з навчально-виховної роботи школи Вязнікова Лариса Анатоліївна цікаво представила навчальний заклад та роботу кафедри вчителів математики.
Під час теоретичної частини методист ММЦ Терлецька Інна Дмитрівна ознайомила педагогів з використанням навчальних ресурсів для реалізації наскрізних змістових ліній на уроках математики, продемонструвала різні відкриті електронні ресурси, які можна використовувати під для складання задач.
Під час практичної частини відбувся методичний практикум з проблеми ««Формування ключових компетентностей, інтеграція та реалізація наскрізних ліній у процес навчання математики». Учасники були об’єднані у чотири групи, кожна з яких мала назву наскрізної змістової лінії: «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність» та призначено спікерів – вчителів математики ліцею №4 Вязнікову Л.А., Андрух Ю.О., Шакун Ж.В. та Одайську Н.В.. Робота в групах була організована за технологією «Фішбоун». Перед кожною групою було поставлено кілька проблемних завдань, після розгляду кожного з яких спікер групи пропонував своє бачення реалізації завдання.
Підсумовуючи роботу учасників методичного практикуму, вчитель математики ліцею №4 Шакун Жанна Василівна презентувала збірника задач «Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках математики».
В рамках семінару-практикуму педагоги ознайомилися з досвідом роботи вчителя математики Андрух Юлії Олександрівни з теми «Приклади реалізації наскрізних ліній на уроках математики у рамках науково-педагогічного проекту «Інтелект України»».
Підсумок семінару було проведено у формі круглого столу, під час якого учасники семінару ділилися враженнями, обмінювалися думками від побаченого та почутого. Запрошені вчителі відзначили високий професійний рівень педагогів, доцільність і практичність такого методичного заходу.