07 лютого на базі Чернівецької спеціалізованої школи №22 відбувся семінар-тренінг для учителів англійської мови, які пройшли очні тренування та дистанційне навчання на платформі Кембриджського екзаменаційного центру і викладають в початкових класах. На початку семінару методист ММЦ з англійської мови Краміна Л.В. обговорила з присутніми методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу. Після теоретичної частини учасники семінару мали можливість взяти участь у трьох тренінгах, які проводили досвідчені вчителі-тренери проектів Британської ради, агенти змін Молодек Олена Олександрівна, Яківчик Олеся Мерославівна, Гуменюк Олеся Дмитрівна.
Як отримати від учнів якісний зворотній зв’язок, щоб дізнатися, що їм вдається добре, а що потребує додаткових пояснень? Як застосувати креативний фідбек, який перетворить процес оцінювання на частину навчального процесу та дасть можливість втягнути школярів у конструктивний діалог? Що таке педагогічна рефлексія та як її реалізовувати в умовах НУШ? Відповіді на ці питання учасники семінару мали можливість отримати в наступних тренінгах:
- Саморефлексія вчителя як умова успішної професіоналізації
- Зворотній зв’язок від учнів
- Зворотній зв’язок від вчителя
Послідовні та інформативні тренінги були проведені на високому методичному рівні. Кожен вчитель мав можливість дізнатися про креативні фідбеки, випробувати нові методики та цікаві вправи, різні форми організації навчальної діяльності. Всі заняття проводились в атмосфері дружньої співпраці, взаємодопомоги та обміну досвідом. Позитивізм, готовність висловлюватись та прислуховуватись об’єднали вчителів різних навчальних закладів у єдину команду.
Завдяки плідній праці тренерів та готовності вчителів пізнавати нове, учасники тренінгу отримали безцінний досвід та надихнулись на подальшу творчу працю та урізноманітнення форм роботи в умовах Нової української школи.