Імідж – це яскравий вияв індивідуальності навчального закладу, тобто неповторне обличчя його колективу.
17 квітня 2018 року педагогічний колектив Будинку творчості дітей та юнацтва радо зустрічав гостей міського семінару-практикуму для керівників закладів позашкільної освіти м.Чернівців з теми «Від іміджу закладу позашкільної освіти до закладу-бренду». Семінар розпочався незвично – Г.М. Кабачій, заступник директора БТДЮ, запросила учасників відправитися на уявному круїзному лайнері у морську подорож у пошуках іміджу закладу.
У вітальному слові завідуюча міським методичним центром закладів освіти Н.П. Герасим, підкреслила важливість теми зустрічі, побажала всім плідної роботи. Директор БТДЮ І.М. Корнецька мультибрендовою презентацією «Талановиті! Наполегливі! Успішні!» розповіла про навчальний заклад, його історію, ознайомила з творчими педагогами, їх здобутками та досягненнями вихованців.
Розкриття теми семінару проходило через: лекцію-діалог «Стратегічне планування у закладі позашкільної освіти» (Прокопик Г.М., методист ММЦ); міні-тренінг «Створення позитивного клімату у педагогічному колективі закладу» (К.В. Солдатова, практичний психолог БТДЮ); майстер-клас «Арт-педагогіка як засіб соціально-емоційного розвитку дітей у спільній творчій діяльності з батьками вихованців» (А.М. Негрич, методист); панорамне заняття (Г.Ш. Воронюк, керівник гуртка «Природа і фантазія»); ділову гру «Формула іміджу закладу позашкільної освіти», перегляд телевізійної програми про БТДЮ «Smart school» та здійснення подорожі вулицями та видатними місцями Садгори, яку організував керівник туристичної агенції «Sadogura-tour» Д.О. Сірман.
Під час підведення підсумків учасники семінару підкреслили актуальність та важливість обговореної теми, відмітили професіоналізм, високий рівень та практичну направленість семінару, зауважили, що проведений захід був змістовним та незвичним і поділилися своїми враженнями з побажаннями успіху закладу.