Радісне навчання, пріоритет партнерства, забезпечення максимальної активності дитини під час проживання кожного дня передшкільного року — головні принципи Програми. Вихователь, який дотримується цих принципів, зможе забезпечити впевнений і успішний старт дошкільників до перспектив майбутнього життя. Нова редакція програми «Впевнений старт» спрямована на створення фундаменту успішності дитини в умовах Нової української школи.
На базі закладу дошкільної освіти №42 «Перлинка» відбулась робота методичної студії у формі тренінгу з питання впровадження нового програмно-методичного комплексу для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», яку провели методисти міського методичного центру закладів освіти Марковська Діана Вікторівна, Чобанюк Любов Дмитрівна та вихователь-методист НВК «Берегиня» Павлюк Сільвія Аркадіївна. Навчання проходило в чотири дні з 20 по 23 лютого 2018 року, в якому брали участь 118 вихователів середніх груп закладів дошкільної освіти м.Чернівці.
Учасники мали можливість детально ознайомитися з особливостями програми та можливостями її реалізації за допомогою розробленого навчально-методичного комплекту «Впевнений старт». У ході тренінгу педагоги опрацювали та отримали авторські роз’яснення щодо використання всіх складових НМК (Книга для вихователя, Книга для дошкільника, Альбом з художньо-творчої діяльності, Книга для батьків та сайт), змоделювали та продемонстрували на основі планування «Книги для вихователя» різні форми роботи з дітьми упродовж дня за певними темами.
Педагоги відмітили значні переваги програмно-методичного комплексу «Впевнений старт», зокрема:
- зручність у використанні, оскільки Книга для вихователя є готовим перспективно-календарним планом роботи з дітьми;
- цілісність, доступність, естетичне оформлення навчально-методичного комплекту;
- структурованість та сучасність інформації;
- можливість працювати педагогам різного кваліфікаційного рівня: від початківця до майстра;
- наявність порталу, де розміщуються додаткові навчальні матеріали та відео-поради від авторів;
- сучасний підбір тем на основі філософського підходу на відміну від традиційного лексичного;
- діяльнісний підхід до організації освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного віку;
- можливість активного залучення до освітнього процесу батьків вихованців.
Під час заходу панувала творча невимушена доброзичлива атмосфера, яка сприяла плідній роботі.