У кожній людині є сонце. Тільки дайте йому світити
Сократ
Розбудова державності в Україні зумовила нові тенденції щодо розвитку освіти. З’явилася нагальна потреба суспільства у творчих, діяльних, обдарованих, інтелектуально й духовно розвинених громадянах.
Центром концепції розвитку обдарованості є творча особистість, індивідуальна робота з обдарованими дітьми, які вирізняються, насамперед, високим інтелектом, що є наслідком як природних задатків, так і сприятливих умов виховання.
Організація роботи з обдарованими учнями – один із основних аспектів і напрямків роботи в сучасній школі. Цій темі була присвячена педагогічна консультація, проведена консультантом ЦПРПП Лідією Недужко 12 листопада 2021 року для вчителів іноземних мов. Учасники заходу дізналися, що таке обдарованість, про методи виявлення таких дітей, про шляхи їхнього розвитку та можливі складнощі.
Обговорено методи і форми роботи з обдарованими учнями та їх участі в інтелектуальних змаганнях – конкурсах, турнірах, олімпіадах, дебатах, які проводяться під керівництвом та за підтримки МОНУ, науковими установами та міжнародними організаціями.
Власним досвідом роботи з обдарованими дітьми поділилась вчителька англійської мови ліцею № 9 Бернацька С.М.