Треба багато вчитися, щоб знати хоч трохи.
Шарль Луї Монтеск’є
Новий етап у розвитку шкільної освіти пов’язаний з впровадженням компетентнісного підходу до формування змісту та організації навчального процесу. Це вимагає певного підвищення професійної майстерності вчителя, забезпечення його новими знаннями, сучасними компетенціями, методами і технологіями, які дозволили б йому перебудувати освітній процес відповідно до нових вимог і підходами. Які б інновації не вводилися, тільки на уроці, як сотні років тому, зустрічаються учасники освітнього процесу: вчитель і учень. Разом з тим, ми всі розуміємо, що урок не може не змінюватися. Яким має бути сучасний урок? Відповідь на це запитання намагалися знайти слухачі Школи молодого вчителя математики на черговому засіданні, яке відбулося 25 квітня 2018 року на базі Чернівецького ліцею №3. Розпочала заняття Терлецька Інна Дмитрівна, методист з математики ММЦ управління освіти Чернівецької міської ради. Інна Дмитрівна акцентувала увагу на тому, що на сучасному етапі розвитку освіти кінцевим результатом навчального процесу є формування компетентного випускника школи, розвиток ключових і предметних компетентностей учня. І так як освітній процес в основному відбувається на уроці, то і сучасний урок повинен мати компетентнісно-орієнтоване спрямування, тобто і його структура, і його форми проведення, і технології й методи, які використовуються, повинні забезпечувати розвиток і формування компетентностей, необхідних особистості для реалізації в житті. З історією та досягненнями ліцею молодих педагогів ознайомив директор ліцею Зегрюк Микола Еммануїлович, завершивши свій виступ оригінальною відеопрезентацією.
Під час практичної частини вчитель математики Сандулович Наталія Володимирівна розкрила власну технологію проведення уроку у 9 класі з теми «Функція у=ах2+bх+с, її властивості та графік», детально проаналізувавши кожен етап, аргументуючи доцільність застосування методів навчання. Також молоді вчителі відвідали урок математики у 10 класі з теми «Похідна та її застосування», який провела Макаровська Неля Василівна. В рамках заняття Келя Алла Дмитрівна провела з слухачами ШМВ ділову гру «Сучасний урок, як основна форма реалізації вимог НУШ», під час якої молоді педагоги мали можливість застосувати свої знання на практиці.
По завершенню заняття вчителі отримали методичні рекомендації щодо проектування сучасного уроку математики, дидактичні та електронні матеріали засідання ШМВ. За круглим столом педагоги ділилися враженнями та висловили слова вдячності всім, хто долучився до проведення заняття.